Çocuk değilim ben, valla bak

Evet 28 yaşında kocaman bir insan oldum ama bazı şeylerde yaşımdan beklenen gelişmeyi gösteremedim. Gerçi bu şeylerin neden büyüdükçe değişmesi gerektiği yönünde bir kabul var, onu da anlamıyorum aslına bakarsanız ama neyse.

Gelelim gündeme bomba gibi düşecek açıklamama:

1- Hala paşa çayı/kahvesi içiyorum!

2- Acılı şeyleri yemiyorum!

Yaaaa…. Ne kadar da ayıp değil mi o yaşta birisi için?!

Çok sıcak bir şey içtiğimde dilim yanıyor ve o yanan bölge tüm gün hissizleşiyorsa, elbette ki çok sıcak içeceklere soğuk su ekleyeceğim; bundan daha doğal ne var ki?

Acı dediğin şey de sevmekle alakalı. Ben yemeğimin üzerine örneğin kırmızı biber döktüğümde yediğimin tadından ziyade acının tadını alıyorsam ve acıyı geçirmek için ekmeğe saldırıyorsam, onu yemek istemememden daha normal ne olabilir ki?

Ve fakaaaat başta annem olmak üzere tanıdıklarımın çok büyük çoğunluğu “çocuk musun sen?” diye yaklaşıp deli ediyor beni. Daha doğrusu ediyorlardı, zira karar aldım, artık takmayacağım bu hareketleri. Zaten tam da bu yüzden gönül rahatlığıyla ilan ediyorum bunu; utanmamı sağlamak için her sefer gülmenize, laf söylemenize gerek yok yani, haberiniz olsun 🙂

Öperim, mucks, xox…

Sinirden deli olunca ben
Sinirden deli olunca ben
Reklamlar

Çocuk değilim ben, valla bak” üzerine 2 yorum

  1. Arkadaşım,birkaç yorumum var:
    1- 28 yaş, öööööle kocaman bir yaş değil. Hala 20’lerinde olduğunu unutmamalısın…
    3- 30’larına gelsen hatta yarılasan bile, sıcak içememen veya acı yiyememen sorun değil. Bazıları bunu sorun etse de veya bu durum gerçekten bir sorunsa, en azından, yalnız olmadığını bilmellisin….:))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s